Hodnocení obchodu
Výpis hodnocení
Vše OK
Dobrý den,
děkujeme za pěknou recenzi a za důvěru, kterou jste nám nákupem projevil. Jsme rádi, že jsme nezklamali.
Tým Jipos
R
RC
Firma OK.
Dobrý den,
díky za zpětnou vazbu! Vaše spokojenost je pro nás potvrzením, že děláme svou práci dobře. Rádi Vás opět obsloužíme.
Tým Jipos
Vše proběhlo bez problémů v obvyklém čase.
Dobrý den,
moc si vážíme Vašeho hodnocení. Je skvělé slyšet, že jste s nákupem spokojen – přesně o to nám jde.
Tým Jipos
Dobrý den,
moc Vám děkujeme za věrnost a opakované nákupy – velmi si toho vážíme. Těší nás, že jste s naším obchodem spokojená, a zároveň děkujeme i za připomínku k bonusům. Máte pravdu, že aktuálně posíláme jednotný dárek bez ohledu na hodnotu objednávky, ale právě díky zpětné vazbě, jako je ta Vaše, se zamýšlíme nad změnami. Určitě se budeme snažit sortiment dárků v budoucnu více zpestřit nebo upravit podle výše nákupu. Děkujeme, že jste nám to napsala – vážíme si toho.
Tým Jipos
Bezvadný
Dobrý den,
děkujeme za pozitivní recenzi. Jsme rádi, že nákup proběhl hladce – budeme se snažit, aby to tak bylo vždy.
Tým Jipos
Dobrý den,
děkujeme za milé hodnocení. Jsme rádi, že Vám vyhovuje možnost převzít si zásilku, kdykoliv se Vám to hodí – právě proto nabízíme kromě doručení domů i výdejní místa a boxy. Flexibilita je dnes pro mnoho zákazníků klíčová a jsme rádi, že ji oceňujete.
Tým Jipos
Dobrý den,
děkujeme za pochvalu! Jsme rádi, že Vás rychlost doručení potěšila – děláme maximum pro co nejrychlejší vyřízení každé objednávky.
Tým Jipos
L
Lukáš
Jsem nad míru spokojen rychlé dodání dobré provedení koupil jsem křovinořezy jeden mám složený teď půjdu na druhý
I
Ivan
velice vtřícné.slušné jednání ze strany obchodu, ryclá dodávka zboží.
nic
Dobrý den,
velmi si vážíme Vašeho hodnocení. Těší nás, že spolupráce i komunikace proběhla hladce – přesně tak by to podle nás mělo fungovat.
Tým Jipos
Dobrý den,
moc Vám děkujeme za pochvalu. Férové a slušné jednání se zákazníkem je pro nás naprostý základ, a těší nás, že jste to takto vnímal. Jsme rádi, že jste byl s nákupem spokojen, a budeme se těšit zase někdy příště.
Tým Jipos
rychlé vyřízení
Dobrý den,
děkujeme za hezké hodnocení a pochvalu rychlého vyřízení – jsme rádi, že jste byla s nákupem spokojena. Pokud by Vás napadlo, co bychom mohli ještě vylepšit, budeme za zpětnou vazbu moc rádi. Těšíme se na případnou další objednávku.
Tým Jipos
Při první objednávce neproběhla platba, až když jsem zavolal na firmu, bylo mi to oznámeno....objednávka byla zrušena bez upozornění, solidní firma většinou upozorní zákazníka, že platba neproběhla
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Mrzí nás, že vzniklo nedorozumění ohledně první objednávky. Pokud zákazník zvolí platbu kartou, ale platbu nedokončí (např. zavře okno nebo dojde k výpadku), objednávka je po čase automaticky systémem stornována. V takových případech zákazníka vždy následně kontaktujeme, abychom ho informovali a případně mu nabídli vytvoření nové objednávky. Jsme rádi, že jsme spolu situaci mohli vyřešit po telefonu, a doufáme, že jste byl s nákupem spokojen. Pokud budete cokoli potřebovat, jsme Vám kdykoliv k dispozici.
Tým Jipos
Vše ok
Dobrý den,
děkujeme za hodnocení, jsme rádi, že vše proběhlo v pořádku. Budeme se těšit na příště!
Tým Jipos
Dobrý den,
děkujeme za pozitivní hodnocení! Jsme rádi, že rychlost dodání i komunikace splnily Vaše očekávání.
Tým Jipos
Super komunikace a včasné dodání, max.spokojenost.
Dobrý den,
moc děkujeme za krásné hodnocení! Jsme opravdu rádi, že jste byl maximálně spokojen – ať už s komunikací, nebo rychlostí doručení. Uděláme vše pro to, aby i příště bylo vše na jedničku.
Tým Jipos
Ok
Dobrý den,
děkujeme za Vaše stručné, ale výstižné hodnocení. Jsme rádi, že všechno proběhlo hladce a že oceňujete i náš přístup.
Tým Jipos
Slibujete doručení do druhého dne ale zboží přišlo až třetí den takže jsem vaším vězněm dva dny.Neslibujte co nejste schopni dodržet, serete si do vlastního hnízda.
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu. Mrzí nás, že zásilka dorazila o den později, než jste očekával. V drtivé většině případů opravdu doručení probíhá následující pracovní den, ale bohužel se může stát, že dopravce doručení o den posune – a to i mimo naši kontrolu. Zásilkové společnosti zákazníky standardně informují e-mailem či SMS o konkrétním dni doručení, takže není třeba být doma „dva dny pro jistotu“. Vaši výtku bereme na vědomí, ale věříme, že Vás situace nijak vážně neomezila. I tak děkujeme za nákup a přejeme, ať Vám zboží dobře slouží.
Tým Jipos
Bylo to rychlé.
Dobrý den,
děkujeme za kladné hodnocení i za pochvalu rychlého doručení. Jsme rádi, že vše proběhlo v pořádku. Pokud bylo něco, co podle Vás mohlo být lepší, budeme rádi za zpětnou vazbu – rádi se zlepšujeme. Každopádně děkujeme za nákup a těšíme se případně zase příště.
Tým Jipos