Kategorie
Odběr novinek

Akce, slevy a novinky přednostně na váš e-mail

Výrobci
Kontakty

774 356 638

Lhenická 175
Kostomlaty pod Milešovkou
417 54

Po - Pá 8-17
So - 8-12

Novinky e-mailem

Zústaňte s námi v kontaktu!


Servis a reklamace

Zakoupili jste si v našem internetovém obchodě zboží a potřebujete ho reklamovat? Zde jste na správném místě, zajišťujeme záruční i pozáruční servis.

I výrobky těch nejznámějších a sebekvalitnějších značek se mohou někdy jakýmkoliv způsobem pokazit a pak nezbývá nic jiného než zboží reklamovat.

Níže v několika bodech popisujeme, jak postupovat při reklamování zboží.

 

Jaké doklady jsou nutné přibalit, aby reklamace probíhala co nejsnadněji a byla řádně uznána:

  • zboží by mělo být v originálním obalu výrobku
  • záruční list
  • námi vystavený doklad o koupy (faktura)
  • dopis s popisem závady
  • kontaktní údaje: vaše adresa, telefon, email

 

Kam reklamované zboží odeslat?

  • řádně zabalené zboží zašlete na naší adresu provozovny viz kontakty
  • reklamované zboží nám můžete osobně předat na naší provozovně viz kontakty
  • řádně zabalené zboží zašlete přímo do servisního střediska - rozpis s odkazem níže

Rádi bychom informovali, že pokud reklamované zboží odešlete do patřičného servisního střediska, celkem výrazně tím celý proces reklamace urychlíte.

 

Servisní střediska dle značek výrobku:

 

Vážení zákazníci, maximální doba na vyřízení reklamace je 30 dní, chápeme, že čím dříve reklamaci vyřídíme, tím lépe pro naše zákazníky a věřte, že skutečně pro to děláme maximum.

 

Mohlo by vás zajímat: